Flori Stoian, prezentatoarea emisiunii Business la Superlativ, vorbește despre carieră.
Cum apare ideea unei emisiuni de afaceri la o televiziune online?
Business la Superlativ a împlinit un an de existență. ,,În teorie, sunt multe aspecte care m-au direcționat către această emisiune; de la profesia mea de economist la pasiunea pentru comunicare și promovare a afacerilor românești. Practica s-a produs într-un mod rapid și expres (expres, un alt cuvânt care îmi caracterizează activitatea). Am văzut imagini din platoul televiziunii A7 și imediat ne-am conectat. Mi-a plăcut mult ideea de online și faptul că prin această televiziune se promovează informația curată, de calitate, ruptă total de ceea ce înseamnă televiziunea de astăzi. Apoi, oamenii care fac parte din proiect sunt calzi, cu valori și principii cu care eu m-am identificat. Și chiar pot spune că avem rezultate excelente: de curând am obținut licența CNA și vom putea intra în casele oamenilor, dincolo de sfera online, cu un conținut generalist. E un proiect ambițios, care crește rapid și frumos 😊 Motiv pentru care voi mai prezenta o emisiune de lifestyle: Smart Life, un program ce va fi difuzat duminică seara. In cadrul acestei emisiuni o vom avea alaturi de noi in cadrul rubricii ,,Stil de vedeta’’ pe Daniela Sala care ne va da multe sfaturi referitoare la tendinte dar si va aduce in atentia publicului larg diferiti artisti prezentandu-le stilul vestimentar.
Revenind la Business la Superlativ, vă pot spune despre proiect că prezintă cei mai importanți antreprenori din România și redă agenda celor mai importante evenimente de business, între care și evenimentele Elite. În acest prim an de emisiuni, ne-au fost alături nume importante precum: Andreea Marin, Mihaela Geoană, Veronica Savanciuc, Ioana Arsenie, Radu Florescu, Mircea Turdean sau Cătălin Botezatu.
Legătura ta cu lumea de business este una mai veche?
Da, începe în presă prin 2013, la televiziunea The Money Channel și a continuat cu proiectele mele de antreprenoriat, sub marca Express Bussiness, unde am alăturat personalități din multe domenii de activitate și servicii de consultanță în afaceri.
Și cu moda ai o legătură puternică? Din ce perioadă?
O, da! Mai ales cu modă 😊 E una foarte veche, de un deceniu și jumătate. Aveam 12 ani, când tatăl meu m-a îndrumat să urmez cursurile unei școli de modeling. Dar eram atât de mică și aveam școli de urmat 😊 așa că apetitul meu pentru fashion a apărut mai târziu. Pe la 16 ani, am început să defilez în emisiunile Corinei Dănilă, unde prezentam creații românești. Cred că de aici am prins microbul pentru televiziune. Citeam mult despre fashion, dar mult despre industrie și mai puțin despre tendințe. Din 2013, cum spuneam mai sus, a intrat în viața mea profesională 100% Fashion, singura emisiune de fashion-business din România. A fost un moment excelent pentru mine: îmbinăm pasiunea pentru modă cu noțiuni de business ai activăm la o televiziune cu prestanță. Nici că se putea mai bine 😊 Și acum, din când în când, mai creez câteva ținute pentru mine. E o altă pasiune.
Moda mi-a creat un algoritm de existență. Mi-am dat seama de acest fapt în 2015, când a apărut colaborarea de imagine cu Avanti Furs, o companie grecească de blănuri, prezentă și în România, în cadrul The Grand Avenue. Colaborarea cu Avanti este una de suflet și mă determină să mă implic în acest business, dincolo de poziția mea de Ambasador. Particip alături de oficialii companiei, la poziționarea acestui brand pe piața de lux din România. Spre exemplu, în decembrie, vom aniversa 18 ani de Avanti Furs România. Vom marca acest eveniment, prin intermediul unui festival de cumpărături, ce se va desfășura în perioada 5-7 la Marriott. Va fi un eveniment unic, prin care vom oferi sute de produse la prețuri de producător. Conceptul acestui eveniment este o dovadă clară de mulțumire pentru clienții noștri. De când lucrez cu Avanti, înțeleg mult mai bine consumatorul și piața produselor de lux. Creativitatea cu care combin produsele Avanti Furs în campanii foto a schimbat multe percepții cu privire la modurile în care se poartă blana; și chiar există diversitate: de la ținutele sport la cele de covor roșu, o femeie care poartă blană nu poate trece neobservată.
Eu am crescut cu moda și împreună am creat suportul pe care eu sunt poziționată astăzi. Dar nu mi-a scăpat din vedere ideea de business.
Care sunt planurile tale profesionale?
Învaț să mă adaptez timpului și lucrez cu răbdare la următorul nivel al propriei afaceri. Vor exista surprize și pe acest plan!
Interviu : realizat de Daniela Sala